Friday, August 12, 2011

Jangan Lupa Namaku (OST Ramadan Terakhir)

Lirik Lagu Jangan Lupa Namaku(ost Ramadan Terakhir) by Pompa Bensin

Walau aku tidak bersamamu
Jangan engkau lupakan diriku
Walau aku tiada di sisimu
Jangan engkau lupakan namaku

Kerana
Aku mengingati mu
Kerana
Aku men’cintaimu

Andai aku
Bisa bertemumu
Dengan senyum ku tadah syukurku
Andai aku bisa menyentuhmu
Air mata pasti deras gugur

Kerana
Aku merindui mu
Kerana aku sentiasa
Menyintaimu oh sepenuh hati

Walau kamu
Jauh di mataku
Jangan aku hilang dalam kalbu
Saat kamu samar mengingati
Jangan aku terus kau lupakan

Kerana aku
Sentiasa mengingatimu
Kerana aku
Sentiasa menyayangimu oh kekasih hati

Andai aku bisa memelukmu
Pasrah aku tabah diujimu
Andai aku bisa dicintai
Dengan rela menyerahkan hati

Kerana
Aku merindui mu
Hmmm Kerana aku sentiasa menyintaimu




* tak full la lagu ni, semua kat you tube tkde yang full version . . .kecewa.nk dengar full~

9 comments:

  1. sbb ko kembar aku .... :p ....eh! cite kembar dah terhenti la....bila nk sampai 100 org ni???

    ReplyDelete
  2. kita pon suka lagu ni....1st dngar, terus cari kat tenet...hik2..

    ReplyDelete
  3. liza: best kan lagu ni....

    tini: ni lagu tema tuk drama ramadhan terakhir la....ko tak tgk ek cite tu???rasanya kadang2 ko tgk gak kan???

    ReplyDelete
  4. best jugak lagu ni.. thanks sharing..

    ReplyDelete
  5. kak wahid: memang best...tp lagu ni tk full :(

    ReplyDelete
  6. nnti kalau tgk , kene la tgk sampai abis cite...ada lagu ni... :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...