Thursday, January 12, 2012

Koleksi kalendar 2012



Kalendar ni boleh letak dalam purse. kecik, menarik dan boleh dibawa ke mana-mana.



Kalendar ni plak letak atas meja. Kalendar ni aku guna macam diari. Kalau ada wedding member atau event penting, aku akan catit terus kat kalendar ni. hehe~ Tak payah dah beli diari yang besar-besar tu. ngeh~ ngeh~



Kalendar ni leh di gantung di dinding.hehe~
Ni dapat masa pergi amik Kipas kat Nilai 3



Kalendar dari Pusat Zakat Selangor ni siap ada Jadual Waktu Solat 2012.


Untuk tahu cuti-cuti untuk tahun 2012 boleh la cek kat entry aku tahun lepas -->

10 comments:

  1. farizam.. meh laa satu.. nak kalendar.. hhehehh

    ReplyDelete
  2. fuhh femes sungguh Nilia 3 Tan Q tu

    ReplyDelete
  3. kid: meh la dtg umh amik...nk yg mana?

    zarul: femes la...kedai bsr....hihi

    ReplyDelete
  4. calendar tQ tu ...aku pon ade kt umah...ehehehe

    ReplyDelete
  5. calendar tQ tu ...aku pon ade kt umah...ehehehe

    ReplyDelete
  6. eh ko pon ada ke...hehe sama la ...cantik kan calender tu...besar lak tu..hehe.aku wat mcm diari..tp besar sgt la plak

    ReplyDelete
  7. aku ade sbb ari tu kan aku btau aku g jgk kt nilai tu...tp xdpt adiah betuah tu...

    xcantik la...eyh2...bukan xcntik...

    biase2 je...tp puas la mata aku tgk..sbb besaaaaaaq punyeeee~~~

    ReplyDelete
  8. aku ade sbb ari tu kan aku btau aku g jgk kt nilai tu...tp xdpt adiah betuah tu...

    xcantik la...eyh2...bukan xcntik...

    biase2 je...tp puas la mata aku tgk..sbb besaaaaaaq punyeeee~~~

    ReplyDelete
  9. alah beb terpost 2x..ko ddelete la 1

    ReplyDelete
  10. anonymous: ko guna pe tuk komen2 ni? phone or pc? hehe slalu ter post 2 kali...hehehehehehe

    aku suka la calender TQ tu....menarik...hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...