Wednesday, January 11, 2012

Wedding Abg Hisham @ Putrajaya

Sabtu lepas aku sempat pegi satu wedding jiran aku di Dewan Kompeks Kejiranan Putrajaya. Semua pegi, Papa, Mama, Kaklong , Abg Fauzi, Baas, Atin ucukkk sikit & Ya ucukkk. Jom tengok gambar di hari bersejarah Abg Hisham (jiran aku)


Aksi potong kek. . . 


Cantik kek dia. Ikut theme!


Makan beradab. . . tersenyum pengantin di situ ~


Cantik la pelamin dia ! 


Pengantin bersama keluarga , Kak Shaf di situ ~


Pengantin & Kaum keluarga. . . . 


Ni sapa plak ni ? haha ~ Dah la ikut tema kenduri . . .Banyak nye Kaklong amik ayam goreng ? 
Kantoi !


Ya ucukkk bersama cendol yang sangat sedap !!!



Mama serba hijau . . . . . Atin ucukkk sikit makan cendol yang sedap itu !


Ni nasi aku, Makan sikit sebab asyik rasa nak muntah je :(
Selalu amik 2 ketul ayam sebab UBEY CATERING ~


Ni la CENDOL yang sangat sedap tu ~


Kuih-muih pon ada . . nyum nyum . . . 


Model terhangat dipasaran . . . 


Papa & Baas makan dengan bersungguh ~


Sesi bergambar dengan pengantin ~



Jom Balik ! 
Dah balik baru ada gambar aku  . . . .

Apa-apa pun, 
Tahniah la kepada Abg Hisham. 
Moga berbahagia hingga akhir hayat dan murah rezeki. 
amin. . . . . 


6 comments:

  1. cantik pasangan pengantin baru tu...menu2 pun nampak sedap...

    ReplyDelete
  2. menu nye dr UBEY CATERING. memang sedap ! sbb tu ada satu pinggan tu sampai 2 ketul ayam .hehehehe

    ReplyDelete
  3. wah, entry yang menarik, blog ni pun lawa, keep up the good work! :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...