Tuesday, September 25, 2012

Juadah di Gathering Glamour Raya 2012

Assalamualaikum & selamat pagi semua rakan blogger. . . . 

Ahad , 23 September 2012 telah berlangsungnya Gathering Glamour Raya. Alhamdulillah, dapat juga aku join gathering bersama suami tersayang. En Suami patut kerja hari Ahad tapi dia tukar dengan kerja hari Sabtu. So, dapat la aku pergi! Jom tengok antara juadah yang ada di  Gathering Glamour Raya . 

Kek Gathering Glamour Raya 2012 yang GLAMMM gituuuu

Kek pelbagai buah

Roti Bom 
Sedap wooooooo, Selembut sutera. 

Puding Karamel

Nasi Pakistan
Husband Kak Ros yang masak. Husband sy kata sedap la !!!

Ayam dimakan dengan Nasi Pakistan

Salad 
Aku makan ngan pulut. hehe~

Pulut Kuning

Rendang Ayam
Sedap wooooooooooo

Sambal Ikan Bilis

Kuah Lontong
Perghhhh ~ sedapp woo makan ngn sambal ikan bilis



Makan Lontong ngan Nasi Impit

Laksa Johor ek?
Sedap sebab PEDAS!


Popia & Karipap

Kek Coklat & Buah Oren

Kicap pun ada tau . .  ni makanan yang awal-awal. Ramai pulak bawak kek Secret Recipe. Tak dapat rasa semua kek sebab perut dah penuh dengan makanan berat. huhu~

Aku bawak apa ek ke gathering ni???
Jeng jeng jeng. . .  cam tak laku je aku nye :D


29 comments:

  1. Terima kasih kerana kata rendang tu sedap... hehehe...

    Lasa tu, laksa nyonya bukan laksa johor. Tapi memang sedap - hasil karya Hanis Azla. :)

    Siapa kata kek dengan limau tu tak laku, habis juga akhirnya. Makanan banyak sangat. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh kak cik tahu ek sy bawak apa.. hehehehe

      Delete
  2. apa yg ko masak faz?nak tngk nak tngk..mana

    ReplyDelete
    Replies
    1. nnti aku update.. elleh padahal ko dah tahu

      Delete
    2. Ohh kek appricot tu k.faz bawak ke....?? hehhee...sedapnya...lapo tgk makanan....

      Delete
    3. jawapan liza salahhhhhhhh :D

      Delete
  3. wah2 sume menu mmg sedap2... akak ada jmputan kt gambang kalu tak msti ngn tak malunyer nk join gk...
    ehhehe aah la dik, itu bkn laks johor, sbb nyer laksa johor gune spageti

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy tulis dengan pertanyaan tu... sbb tak tahu.. hehe

      Delete
  4. Replies
    1. memang sedap. macam2 ada. sbb potluck... kalau ko duk area bangi mesti ko join kan.

      Delete
  5. Banyak makanan yang tak sempat dijamah tetapi kegilaan kepada kek membuatkan akak merasa semua kek yang ada sebab tu tak boleh masuk benda lain lagi dah... Pas tu pukul 2 lebih dah beransur ke satu majlis lain kat gombak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy rasa satu kek je.. yg ada buah byk tu.. tkt muak . sy jenis takleh sumbat bebanyak. nk muntah nnti

      Delete
  6. kaklong nya agar kentang jer yg tak ada dlm n3 ni,tak pasti dah habis ke atau masa tu kaklong belom sampai lagi..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy sempat jumpa akak. masa tu sy dah kenyang rasanya,.. dah tk snap gambar , duk melepak borak2 je

      Delete
  7. Kicap Jalen kalau tak ada, tak sah !

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. menambah selera. mcm budu. :D

      sempat jumpa pak ngah n mak ngah tp tk sempat la borak.. sy ke majlis kahwin kawan

      Delete
  8. Baek punya pomot nasi pakistan n ayam hitAm seri rasa tuh yea? Salad tuh utk sayur dier. Tp kalo mknn byk mcm neh kena kreatif campo itu ini. jgm pastuh perut memulas udah.. Har3.. Kicap itu utk cover nasi yg tak berkuah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooooooo.... sedap !...nyum nyummm..untungla... nk suh en suami sy masakkan tuk sy la.. hehe

      Delete
  9. Akak mknler kek awk tuh. Moist btui. Rajin awk buat. Oren tak mkn psl takot masam.. Heheheh. Byk mknn yg akak x rasa gaks..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.... iffah makan... berkrut muka dia makan masam sikit je..

      Delete
    2. Patutlaa.. Kak Fasz bagi mender yg dier bwk rupernyer.. Har3

      Delete
  10. alahai.... tak kesempatan nak datang tempohari.... ader hal skit....

    ReplyDelete
  11. hi dear...

    laksa tu laksa nyonya kn? ada yg bgitau ... tp lupa sapa...hihihi.... sedappp :)

    ReplyDelete
  12. cepat pulak afasz balik, x sempat nak gebang2 lama dgn pengantin baru...*(ceh! mcm nk peturunkn ilmu kat Din plk..hehe)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...