Tuesday, September 11, 2012

Beraya ke rumah Kak Fazza @ Hulu Langat

Dua minggu lepas, aku sempat beraya umah housemate aku, Kak Fazza di Bt 14, Hulu Langat. Jom layan gambar. Dari gambar je korang dah tahu cerita  . . hehe ~

Bersama dengan tuan rumag bebaju kurung bertudung pink, Kak Fazza


Aku dengan Kembarku. 
Kelihatan aku lebih tembam . .  tak sempat dah nak diet. Lagi 3 hari je >_<

Suri - Aku - Kembar
Susun ikut ketinggian

Ni anak sapa la ni . . . 

Makan time. . . Penuh meja makan belah sana ngn juadah. 
Agak-agak apa kami makan ek?
Tunggu next entry k :)

Hamid berbaju pink & Suri bertudung merah hitam . . . 

Kembar ku dah pandai pakai shawl dengan penuh gaya. Kalah aku ~
Banyak nye laksa dia makan , hehehe~ 

Bergambar bersama ibu Kak Fazza sekali . .  peramah orang nya. Siap buka rahsia pasal nama manja Kak Fazza lagi :D

Raya dah nak abis . .  aku masih wat entry raya. Yela. . .  ni je bahan yg ada untuk raya. hehe~
Dah tahu rumah Kak Fazza senang la nak datang kenduri Kak Fazza nanti. huhu~ 
Raya haji nanti akak masak Mee Kari pula tau  . . . 





13 comments:

  1. Meriahnyer... suka Nurul tgk kembar kak fasz.. comel jer.. :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Nak tgk yg x potong!!!!!!!!!! errkkkk....

      Delete
  3. hehehhe selagi boleh kan, kite pg beraya open house sana sini, pas raya kite diet ek...

    ReplyDelete
  4. Laksa tu memang best laa.... kalau tambah telor lebih mesti lagi best

    ReplyDelete
  5. besh nyer beraya... jumpa aku dikenduri ko yer nanti..

    ReplyDelete
  6. ala mesti debar2ni nak dekat dah......
    hari raya tetap jalankan...
    laksa suka.. suka..

    ReplyDelete
  7. Kita baru nk ckp byknya laksa k.tini...sekali k.faz dh tulis kat bwh tuu...haha

    ReplyDelete
  8. terliur tengok laksa.. adeh masih berpantang makan laksa lagi ni huhuhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...