Wednesday, November 28, 2012

Wordless Wednesday : Ucapan dari Nenekku . .



36 comments:

  1. wah.. tulisan cantik siut.. orang lama tu

    ReplyDelete
  2. Wah...so sweet lah nenek. Tulisan cantik tu.

    ReplyDelete
  3. Hurmm.... guna ayat klasik la nie.....mesti pandai khat cam cucu dia gak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu, sy minat khat tp tulisan tk cntk sgt

      Delete
  4. guna jawi tu.. merangkak nak bca haha

    ReplyDelete
  5. klasik!

    org veteran..mmg cliche dgn jawi...

    ReplyDelete
  6. ORG DULU MMG FAMILIAR DGN TULISAN JAWI.. CANTIK TULISAN DIA

    ReplyDelete
  7. Makchaq tak pandai tulis jawi, baca boleh la merangkak-rangkak

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo.. ini khat biasa je, kalau yg berseni lg susah nk paham

      Delete
  8. cantik nye tulisan nenek...mesti dia tulis pun ngan laju nye..:)

    ReplyDelete
  9. tulis jawi...teratur jer tulisannyer tu kemas...

    ReplyDelete


  10. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete
  11. Tulisan jawi dimartabatkan..

    Kena simpan leklok ni Fasz ;D

    ReplyDelete
  12. wahh...bestnyaa....nenek k.faz tulis dlm guest book ke ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'a nenek kite. kite pon mula2 tak tahu, sepupu kite yg bgtau. :)

      Delete
  13. Nak cuba la:
    "Bunda dan atuk (??) berdoa semoga bahgia pengantin baru berdua Mahyudin dan Nur Fazrin sehingga ke anak cucu dan hingga akhir hayat. Terimakasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah sikit je- Mat ayudin & nurfarizan

      Delete
  14. teruja falsya tgk tulisan nenek fasz..hehehe..

    ReplyDelete
  15. wah..bahasa jawi... terbaik.. memang patut diexpose ni sebab ramai anak2 muda yang tak mengenal tulisan jawi ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...