Wednesday, November 21, 2012

Wordless Wednesday : Percubaan pertama yang berani



52 comments:

  1. bagi sejuta pon saya tak nak. huhu

    ReplyDelete
  2. pic mcm lukisan je..
    yg pegang ular..mmg tak la..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..nampak tak muka pucat sy di atas tu?

      Delete
  3. alamak..ular..eeeii..kalau bagi upah suh pegang pun rasanya xmau..hehe

    ReplyDelete
  4. eeeeeeeeeee kalu akak lah, oh tidak, baru tgk ular tu dlm otak dh ada mcm2 pikr, kot2 dia ggt ke apa ke, kene belit ke... oh tidak2

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy pon tkt memula. pastu sy yg ajak. nak kenangan bersama en suami .

      Delete
  5. Replies
    1. :)

      first try, ok je.cuma agak pucat sbb ular tu pandang sy je

      Delete
  6. busok tak ulau tu???




    *** apa peen punay soalan daaa... hahaha!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ular dah pakai perfume.. hehehee

      Delete
    2. mana ada busuk, tkde bau apa2 pun melekat pada bju???huhu~

      Delete
  7. Replies
    1. memang la jinak, tp kebykn perempuan n ada gak lelaki yg penakut nak pegang tau :D

      Delete
  8. Ok fine...mmg berani...kalau kt, dh lama lari pecut x toleh2 blkg dah...hahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahaahahhahaha...laju ke liza lari???

      Delete
  9. haah laaa berani SANGAT !!!

    *carutan disitu...hehehe...

    ReplyDelete
  10. suam2 panas je badan ular tu kan...?

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. huhuhu~ pucat gak muka akak time ni

      Delete
  12. Bagus laaa... tapi amik gambor nie kena bayar rm10 la kalau tak silap kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..... rm10 terus cuci. nk harap kite cuci gambar mesti betahun-tahun tak cuci. duk dlm pc je

      Delete
  13. faszzzzzzz...kite tgk pun dh meremang mulu2 tau...geliiiiiii..

    ReplyDelete
  14. as salam

    weyhh takot, tak relaa:)

    ReplyDelete
  15. lya xde keberanian kot.sbb geli..dia kan lembek2

    ReplyDelete
  16. waaaaahhhh... kulit boleh bikin wallet. yeeaaahhhhh

    ReplyDelete
  17. Ular sawa albino ni. Kompom la berbau baju tu nanti.

    ReplyDelete
  18. kalau saya memang idak le...hehehe

    ReplyDelete
  19. salam...

    berani lah dia pegang ular tu b'dua,haha :p

    ReplyDelete
  20. amboi kak. ular besar. seram saya. hehe. beraninya kak. hehe

    ReplyDelete
  21. wah..manyak geli le..ko pon macam takut je fasz...tu harap abang ko yg cover..heeee

    ReplyDelete
  22. assalamualaikum afasz....kat mana ni..?

    ReplyDelete
  23. hahahah....kompem la ulau tu cejuk...ular kan berdarah sejuk...watpe nk takut..biasenye..klu ulau yg dorg bg utk interprem ni..bisa da xdaq dah...so dun weri la kengkawan..so sape2 yg xde exp,cube la..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...