Thursday, February 9, 2012

Sarapan Harini. . .

Harini aku sarapan dengan 2 biji buah-buahan yang penuh dengan vitamin C.
Cuba amalkan balik macam yang aku selalu buat dulu.

13 comments:

  1. X suka.. masam.. tapi kurus nak.. heheheehe ;)

    ReplyDelete
  2. saya kalau makan benda masam pagi hari memang memerut la jawabnya pastu.hahaha..lagipon memang tak suka makan benda masam.

    ReplyDelete
  3. Dila: p beli kat pasar malam

    kid: bukan diet la...

    cik nurul:tak masam pon, buah baik tuk diet , byk serat, nurul try makan sehari 3 biji pon ok. satu pg, satu tgh hari, satu mlm

    WuMing: yeah, slalu makan roti,

    diah: yezza...good for my skin too.

    arelan: oren ni tak masam pon, memerut tu bgs la...leh kurus.

    ReplyDelete
  4. wah...diet eeh....

    psss....tu pasal xnak beli baru...masih elok n bleh guna lagi...

    ReplyDelete
  5. henrietta/shaznina: bukan diet...nak sumber vit c tuk kulit sy yg ada eczhema...

    ReplyDelete
  6. sarapan yang bagus, breakfast like a king :D

    ReplyDelete
  7. zuan: hehe bgs dan berkhasiat. akakk jd king ke queen?

    ReplyDelete
  8. nnt nk beli buah gak aa, mkn sama2

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...