Wednesday, February 15, 2012

SukaDuka bersama sukacuka.com

Dua hari lepas, aku singgah blog SukaCuka ni. Blog walking. . . jalan-jalan sambil berkenalan dgn blogger-blogger. Sapa-sapa yang nak berkenalan boleh la klik banner tu.

ChurpChurp

Sempat juga la aku tinggal kan komen kat entry ni. hehe~ Then dapat balasan dari tuan tanah seperti di bawah : 



Hahahahaha ! Leh pulak si SukaCuka ni cakap aku cenggini . Tapi memang aku top commentor kat blog Broframestone pun. Aku pun tak sedar yang aku jadi top commentor. Entah bila aku komen pun tak tahu. 

ChurpChurp
Boleh klik banner untuk lihat keEnseman Bro ni
Bro: minta izin letak gambo ni ye

Rasa nya baru-baru gak masuk blog Broframestone yang ENSEM tu! <- -  terpaksa ckp ensem nnti Bro terasa plak. hehe ~


Umur 21 tu kategori TUA ke? kalau camtu aku ni kategori apa? 
Muda lagi la dik oiii , Akak rasa diri akak ni pun muda lagi tau . huhu~
:)

Potong la , akak takde nak berlumba-lumba pun. Just komen as blogger mcm blogger lain gak. Dah gian nak komen setiap blog & maybe juga terikut cara si Shakiddo ni. Dia ni lagi la pengomen tegar ! Tak henti-henti mengomen. Maybe keje full time dia pengomen kot. opsssss ~ Jangan marah ek KID.



18 comments:

  1. saya disini: p la berkenalan dgn suka cuka.....hehe~

    ReplyDelete
  2. oke2..nnti akan diadakan sesi perkenalan

    ReplyDelete
  3. Wah...!!!

    Thank sebab sudi puji bro... dh kembang dah nie

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Bro: jgn kembang sgt. yg sedia ada tu pon dah kembang. huhu~ sila la jogging.

    ReplyDelete
  6. huhu sepanta2 KID tu blum prnah jd top komen kat blog zuan..hehe :D

    ReplyDelete
  7. Datang blog ni dari blog sukacuka. Eh tak sangka die sebaya dgn saya rupanya, ingatkan die lagi tua heheh. Best komen2 kat blog orang, dapat lebih perhatian dari pembaca lain hehe

    ReplyDelete
  8. zuan: biar akak jela jd top comment kat blog zuan..hehe~

    p/s kat blog akak pon dah ada list of top commentor, tp tak la sehebat madam, kid , ae tu...ramai gile komen mengomen.

    affan: tq singgah sini.... ha'a mmg best..menambah kenalan blogger

    ReplyDelete
  9. Kalau ada gastrik tak boleh makan cuka... sakit perut.

    Tapi suka cuka ni blogger kan... bolehlah jengah..

    ReplyDelete
  10. kak zakie: boleh jengah , tp jgn makan plak sukacuka tu...

    ReplyDelete
  11. x pernah lagi jadi pengomen tegar cam kamu..kid tu memang camtu..byk masa lapang gamaknya kot

    ReplyDelete
  12. kak ina kl : akak tk pyh jd pengomen tegar, blog akak dah hebat.hehe~ kid mmg byk masa. <---jom ngumpat kid.

    ReplyDelete
  13. tulah pasal memang respect lah ngan KID.. ;)

    ReplyDelete
  14. tetiba tersedak kat sini.. hahahaa..
    kid mana ada selalu komen. hak3

    ReplyDelete
  15. nurul: fuhhhh....hebat kan kid!

    kid: tersedak masa makan nando's ke???

    ReplyDelete
  16. Alamak Kak, Malunya saya.

    Terima kasih saya ucapkan kepada akak. nanti kalau free, boleh kita plan pergi main ais skating tu ye..

    hehe

    ReplyDelete
  17. man: main ice skating...huhu~ akak tak reti la main. kang sakit badan asyik jatuh je.......

    sama-sama.... jgn malu malu kucing ek..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...