Friday, February 24, 2012

Boss belanja makan lagi !

Semalam boss aku belanja makan lagi tapi kali ni takde kek sebab tak de besday sapa-sapa. Kali ni kami makan tempat yang kami belum cuba lagi, Dong Yi Shun , Kelana jaya


Dari kiri: 
Wife boss aku gelak sakan, Alfi yang tersenyum, Yati yang sedang demam, Fatin hanya memandang. Farah gelak sakan & En Nik buat lawak apa ntah sampai Farah gelak sakan~


Sambil tunggu makanan sampai, jom posing seperti model
Ingat tak model Kami ? Ala . . . yang jadi Model Ice Teyem haritu? hehe~


Ejat , ala-ala malu-malu itik ~
Awwwwwww~

Eh! gambar model Ice Teyem lagi . . 
Liza & Kembarku


Ejat lagi bersama Cheong sekerat. opsss Sorry,  Cheong.


Ejat yang kelaparan. Start dengan sup dulu ~

My boss . . 

 Fatin, Farah & En Nik . . .  

Ada pun gambar aku. Aku temenung plak, dah la macam mak orang ~ huhu @_@


Yati yang tak berapa sihat mencuba habiskan nasi. 


Fatin (Pengantin baru la juga) mcm dah tak larat je? ? ?


Sesi beborak . Time beborak ni, aku tak tahu nk join belah mana, sebab aku duduk tengah-tengah. Sebelah kanan cerita pasal gadjet, belah kiri cerita pasal kereta. . . . haha~


Akhirnya habis pun kami makan ~ 


Air sapa yang masih penuh tu? ? ? 


Sebelum balik , beborak dulu sambil hisap rokok. huhu~


Yang ni Project Manager kami, cover perut. . . opsss


Tata korang, nampak nya kita dah tak sehaluan >_<


Credit to Kembar aku kerana dia yang banyak amik gambar time makan sampai gambar dia tak banyak, hehe~ Aku duduk depan BOSS & kawan Boss segan nak tangkap-tangkap. 
Tapi kan , kembar aku ni memang selalu jadi photographer pun setiap kali ada makan-makan. Cer tengok klik sini

Next entry aku update gambar makanan yang kami makan. nyum nyum ! sodap~

Edisi BOSS belanja :



10 comments:

  1. phewitttt..bestnye boss belanja makan..;)

    ReplyDelete
  2. sy bis mkn awal..2sbb bnyk msa terluang..so tangkap le gmbo bebnyk

    ReplyDelete
  3. syok laaa boss belanja2.. moga murah rezeki.. :)

    ReplyDelete
  4. ceh, dr jauh aku kelihatan mcm mak org.. moga cepat2 la ye..ehehhe

    ReplyDelete
  5. Wah best lah kalau bos belanje makan kat luar.. kitaorang kalau bos belanje asyik delivery jer..

    Nilah risiko nak keje cus svc.. time lunch pun department kitaorang x leh kosong..

    ReplyDelete
  6. falsya: sedap la kalau boss belanja ...:D

    saya disini: kau abis awal sbb tak bis makan kan? hehe~

    Liza: nnti next entry la, sini pon dah tempek byk gambar.huhu~

    kid: yeah , memang seronok....moga murah rezki boss n kami smua.

    fatin: yela akak doakan cepat la korang dpt baby.amin

    nurul: oo nurul keje CSR ke ,huhu~ kami slalu makan kat luar...leh window shopping skali.hehe~

    ReplyDelete
  7. mesti banyak makan tu kan..hehehe

    lepas tu jalan pun malas..

    ReplyDelete
  8. man: yup , makan byk sampai dah tak larat nak jalan....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...