Monday, February 20, 2012

Menang My Birthday Giveaway by Madammondoq.com

Dah basi dah cerita ni tapi nak gak cerita. Haritu aku ada join "My Birthday Giveaway by Madammondoq.com" dan akhirnya, aku adalah salah sorang yg menang , boleh tengok kat sini. First time kot menang contest. hehe~ Sebab aku pon baru je menjinak-jinakkan diri untuk masuk contest sana sini. Tak berapa minat masuk contest tp kalau datang mood tu , aku join la gak.


Apapun TQ to Madammondoq kerana memilih entry sy  sebagai salah sorang pemenang untuk GA tu. Maaf la tempek gambar madam yg cun tu. Bagi kite cun  ! Nanti kita tempek gambar madam lg nak? Mengimbau kisah di KUIS. yezzzzaaaaa . . . . .tunggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ~

Lagi cerita dengan Madammondoq : 




15 comments:

  1. huhu bnyk entry brkenaan madam ek :D

    ReplyDelete
  2. zuan: mesti la byk...madammondoq kowtttt......tq zuan...

    saya disini: tq kembar ku

    sue:tq sue

    ReplyDelete
  3. syabas..usaha yg jitu pasti membuahkan hasil yang bermakna

    ReplyDelete
  4. sahromnasrudin: tq

    kid: kid n madam lg hebat la.

    ReplyDelete
  5. haha.. dah hampir basi nik.. tp sib baik tak basi lagi...

    ReplyDelete
  6. madam: belum basi lg ek??? hehe :D

    ReplyDelete
  7. Nurul pun ade hutang ngan madam.. belum buat entry lagi.. ;)

    Tahniah kak faz.. ;)

    ReplyDelete
  8. nuru: hutang perlu di byr..hehe...eh akak tukar2 nama kat profile..jd pening plak...huhu~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...