Tuesday, April 24, 2012

Lagu Tentang Rasa - Astrid (OST Vanila Coklat)

Source : Google

Lagu yang banyak berkemandang di radio. Antara lagu yang ada dalam Drama Vanila Coklat. Jom layan video klip dar Astrid - Tentang Rasa.


Nak download lagu , KLIK SINI


Lirik lagu Tentang Rasa - Astrid 
(OST Vanila Coklat)

Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
Tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Sumber : Liriklagumuzika

25 comments:

  1. Replies
    1. o yeahhhh lagu ni mmg tgh hangat berkumandang di corong2 radio...ahaks

      Delete
  2. ini lagu astrid...
    wooowww...
    vanila cokelat dah habis lah...
    sukaa cerita ne....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah abis lama dah. tp lagu ni makin femes di corong radio.

      Delete
  3. lagu ni ke. kawan aku nak bluetooth tak sempat menyempat ke aku.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. ye la zuan. lagu ni khas akak tuju kat zuan yg jauh di arau nun sana...chewaaahhh

      Delete
  5. Replies
    1. o yeahhhh...best dah romantis kan ara

      Delete
  6. lamanya tak layan lagu melayu at telinga ni.

    hehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite kan melayu, kene la layan lagu org melayu.membudayakan bhs kite sndiri :D

      Delete
  7. aisey,tak tau lagu nih sbb tak tengok cerita nih :)

    ReplyDelete
  8. aik..baru nak layan lagu ni ke faz??

    ReplyDelete
  9. best2..dah download lagu ni tadi^^

    ReplyDelete
  10. hai...follow u back!!^__^
    suka sangat lagu nie!!hihihi

    ReplyDelete
  11. mula2 igt ni artis mlayu...upe2nya indon.. huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...