Thursday, July 5, 2012

Rindu nya kat dia

Assalamualaikum kawan-kawan. Hari ni 15 Syaaban. Malam nisfu Syaaban jatuh pada 5 Julai malam Jumaat (hari tutupnya buku amalan). Jadi, sebelum terlambat aku nak minta maaf kat semua sama ada sengaja atau tidak sengaja kerana : 

 Nabi Muhammad S.A.W bersabda :
 "Barang siapa yang mengingatkan kedatangan bulan ini, HARAM API NERAKA bagi nya"


Kepala aku tetiba pening pagi tadi. Tak tahu kenapa. Lepas tu tetiba rindu dekat baby Fifa kat atas tu. hehe~ Ni gambar time kenduri sepupu aku di Besut Terengganu. Sporting je Fifa, dengan semua orang dia nak. Macam baby Iffah anak kepada Kak Ros (Nasi KerabuBuahTanjung)


Rindu nye Iffah, eh! dah macam anak aku plak :p


30 comments:

  1. Teruskan mencari yg baik dgn utk buku baru.
    Comel baby itu yg buat rindu..

    ReplyDelete
  2. ALA COMELNYA
    SAMA2 LA MAAFkan ya

    ReplyDelete
  3. tak lama lg la tu...berbau nasik minyak !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada bau ke PCL???ada bau nasi goreng tak?

      Delete
  4. gebunyaaa baby (*__*) berpinar mata tgk.gerammm

    ReplyDelete
  5. Dulu pun, sblom kawin, rindu gk kr ank2 buah... Sekarang rindu ank2 jew...

    ReplyDelete
  6. aloh aloh tomeinyeeeee...m\

    ReplyDelete
  7. baby mmg buatkan kita geram nak gomol2..rindu2..

    ReplyDelete
  8. boleh la cepat2 buat anak lps kahwin nnt.. x sabr nk rasa nasi minyak.. hehehe

    ReplyDelete
  9. tak lama lagi nak kawin ni.... heheee

    ReplyDelete
  10. rindu gak nak peluk baby sapa ni
    pic bawah tue muka mcm anak cina....ngeee

    ReplyDelete
  11. Salam nisfu saaban faz..
    Rindu de makna ke tu..hehehehe :P

    ReplyDelete
  12. sama2 kite bermaafan yek...

    wah2 bgs ni kalu suke kt budak2...tak lama lg lahtu

    ReplyDelete
  13. bestnyer budaktu dapat orang sayang dia...

    ReplyDelete
  14. memang rindu kat budak2 kecik ni kan :D

    ReplyDelete
  15. dengan budak-budak baby la.. kadang2 kita dapat release tension kan.. sonok main.. gomol2..

    ReplyDelete
  16. Errrr..malam Nisfu Syaaban ialah malam tadi(dah lepas), sebab hari baru dalam Islam bermula ketika masuknya waktu maghrib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah ek... hehe dah terlepas >_<

      Delete
  17. eh..macam muka faz la baby tu..hehehe.

    ReplyDelete
  18. nmpk gayanyer kna cpt kawin ni..nnti ada baby lg rindu kat ank sndiri

    ReplyDelete
  19. main baby lah paling seronok sekali..

    ReplyDelete
  20. eeee comelnye iffah ni !!
    gerammm tgk pp die.. hehe






    Luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  21. anak sapa ni..nnti mintk kan beginilah kehidupan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhahahhahaha.....mintak mcm mintak tudung obama je gaya...

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...