Thursday, July 19, 2012

Subhanallah Indah nya ciptaan Allah -Tanah Aina Farrah Soraya (Part 4)

Harini nak share beberapa gambar pemandangan di Tanah Aina Farrah Soraya :


Jernih gila air dia . . . . 



Sejuk & nyaman udara kat sini. . . 


Susunan batu yang tersusun. . . 



Saja snap omputeh ni.  . .  mereka datang sekeluarga. . . 

Gambar banyak tapi ni antara yang terbaik la aku nak share. 
Tak larat nak tempek byk sangat. Dalam pesbuk mmg aku tempek byk. hehe~
So kalau nak tgk , terjah pesbuk aku. 

:)

Rindu nak mandi manda kat sini




Cerita Tanah Aina :



19 comments:

  1. tenang je pemandangan kat situ :)

    ReplyDelete
  2. Gambar terbaik, banyak gambar macam tak jadi je nie.. kurang cantik, ke di kecikan he..23x

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi..org soh komen gmbar2..bukan kualiti gambar

      Delete
    2. sy compress kan... kualti sebenar nye cantik...

      kata gambar terbaik tp tulis gambar tk jd???pe kesss? kalau dah terbaik kira cantik la n jd la tu kan????

      Delete
  3. wah.. bestnya.. dah lama gila tak pergi air terjun ni

    ReplyDelete
  4. mornink ;)
    memukau pandangan dengan keindahan semulajadi ciptaan Allah
    jom singgah sini

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/07/ciksu-baru-tahu-yang-mereka.html

    ReplyDelete
  5. bulan april lepas, ada team building kt cni....mmg syokkk sgt tmpt ni :)

    ReplyDelete
  6. mmg terbaik...cantik sgt..kalo panas2 mandi kat sini best nih...

    ReplyDelete
  7. tengok gambar ni pagi2..hujan lebat lak tu sekarang..terase sejuk nyer..heheh... lame tak mandi air terjun..:)

    ReplyDelete
  8. dah la ujan kat sini..tgk air sg tu makin terasa kesejukannya..

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. rindu abg din, eh rindu tanah aina...kesejukan air terjun dia...

      Delete
  10. memang best tu...
    tenang je rasa kan

    ReplyDelete
  11. subhanallah..cantiknya..lama tak pegi air terjun..anak2 kecik lagi..risau pulak nak bawak..

    ReplyDelete
  12. Cantiknya tempat dia.. Sejuk mata memandang..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...