Sunday, March 25, 2012

Sapa retis CUN ni?

Tengah layan Drama Bunga-Bunga Syurga TV3 kat Tonton.com.my. Sapa ek retis cun ni?????

Ada lesung pipit plak tu >_<

Manis senyuman. 

Ahaks . . . 

Sapa RETIS ni ek????
Google sinopsis Drama Bunga-Bunga Syurga, rupanya Retis cun ni Wawa Zainal ke. 
Cantik sangat dia bertudung :)

OK nak sambung tengok Drama ni episod 2 . .  
Tata  . . . 


11 comments:

  1. Seriusly lawa! hatiku sudah jatuh cinta.. lalalala..

    ReplyDelete
  2. kan?? memang manis..lesung pipit kiri kanan..adoi..lama2 tatap, leh jatuh cinta tu

    ReplyDelete
  3. Korang berdua memang..pantang..hehe

    ReplyDelete
  4. amir: amboi sampai jatuh cinta plak dah....

    boni: ooo boni baru je nak jatuh cinta...amir ni dah jatuh cinta plak dah

    Jai: oh diorg ni dlm pantang ek? hehe

    ReplyDelete
  5. haah... mmg si manis tu adalah wawa zainal tak syak lagi :)

    ReplyDelete
  6. yeah...kenapa hatiku berdegup kencang?

    ReplyDelete
  7. entah siapa laa.. tak kenal pun

    ReplyDelete
  8. lepas ni jadi rebutan la..haha

    ReplyDelete
  9. sangat cantik.. lembut jer & dia suka senyum.. ;)

    ReplyDelete
  10. Wawa Zainal...yg berlakon jadi kawan Nora Danish dalam Ana Lulu tu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...