Friday, March 9, 2012

Subhanallah : Pemandangan dari atas langit

Alhamdulillah, hari ni dah hari Jumaat. Aku masih di Jerteh, kampung halaman ku.Harini adalah majlis pernikahan sepupu ku disini. Harini aku nak kongsi beberapa gambar yang aku snap masa aku naik pesawat ringan bersama Broframestone & JFK (DJ Hitz.fm)






Muhasabah Diri : Syukur atas nikmat Allah

Firman Allah SWT yang maksudnya : "Dan ingatlah tatkala Tuhanmu memaklumkan sesungguhnya jika kamu bersyukur pasti Kami akan menambah nikmat kepadamu dan jika kamu mengingkari (nikmat-Ku) maka sesungguhnya azab-Ku sangat pedih" 
(Ibrahim: 7)








12 comments:

  1. smbungan dari wordless aritu kalau tak silap kan? nice one :D

    ReplyDelete
  2. wah..naik twin otter ke nih??syoknye..

    ReplyDelete
  3. wahhh! seronoknyaaa!

    Pengalaman betol dpt naik n tgk view dr atas langit..

    ReplyDelete
  4. menarik :) subhanallah..cantik sungguh ciptaanNya.

    http://ha-na-ni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Subhanallah! cantik..nice experience nice views :)

    ReplyDelete
  6. berani nya dia naik kapal terbang

    ReplyDelete
  7. Ya Allah. cantiknya.. tapi fisha gayat kat ketinggian lah. heheh. fisha follow sini yer. jemput ke blog fisha. http://coretandakfisha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Bestnyaa...1 pengalaman yg x dpt dilupakan.... :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...