Wednesday, March 14, 2012

Ikan tawar + budu . . . .

Empat hari di kampung, tak sah la kalau tak makan BUDU !

Nyum-nyum  . . . 


Ni antara lauk selepas selesai majlis akad nikah sepupu aku di Masjid Hadhari, Jerteh.

Lauk kuah singgang . . . 
Sayur kacang. . . . . 
Ulam-ulaman . . . . 
Budu . . . . 

My Fav !

19 comments:

  1. ya allah..lamanya xmakan...rindu budu....

    ReplyDelete
  2. pergghh sedak ike rebuh nga budu nih

    ReplyDelete
  3. Assalam..
    Tak semua orang suka budu...
    kalau ke Kelantan, kakak saya mesti pesan budu..

    ReplyDelete
  4. SDS: ulam je?ulam tu sedap cicah budu

    errah: errah org mana?sy mmg org sana so no wonder la suka >_<

    zarul: sedap kan !!!!! kite kan sekampung...sy baru je balik dr kampung aritu

    iza:ha'a even ada org pantai timur yg tak makan budu.huhu~ ya Allah sedap kot budu !!!!!

    kid: kid makan ke? budu cicah ikan tawa tu perghhh masyukkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  5. Faz : saya pun layan budu gokk...tambah kalau makan nasik kerabu....

    ReplyDelete
  6. abg hazman: makan ek...oo dlm nasi kerabu mmg la ada. ni lain..kalau makan lauk masak lemak kuning, makan ngn budu..perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mmg sedap...budu ni makan saja pon sedap !!!!!

    zuan: tk makan ke ? rugila ! bukan untung la ek

    ReplyDelete
  7. bijik mata ikan tu terbeliak...
    mcm mati tersedak..hehehe

    ReplyDelete
  8. anonymous: uik mata yg di tgk nye

    syazana: sedap sokmo....

    ReplyDelete
  9. Oh..ikang singgang dengang budu....ambe suke tuh....ohhhh...

    ReplyDelete
  10. Pergh .... sedap ni ... bila la cuti ye nak balik kelantan la
    Razifredz TAG sini utk KBM

    ReplyDelete
  11. nyum nyum nyum..mcm nie pun dh sedap dh sebenarnye..;)

    ReplyDelete
  12. Tak reti makan budu...huhuhuh

    ReplyDelete
  13. hanif: makan je, masuk mulut,hehehe

    falsya: sedap kan....falsya makan budu ke?

    razif: kat sini pon leh makan budu la. sy satu family slalu makan budu kat umah, ada je stok budu

    muzafar: sedap kan !!!

    ReplyDelete
  14. Kalau johor ada nasi ambeng....hehhehe....

    ReplyDelete
  15. umah aku ade budu gak..ko dtg sini,aku grg ikan n makan budu je la..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...