Sunday, March 25, 2012

Lagu Bukankah Aku - Awi Rafael (OST Pelangi Kasih)

Khamis lepas episod akhir Drama Pelangi Kasih lakonan Nabila Huda, Puteri Sarah, Beto Kushairy, Johan Ariff Asa'ri, Wati Sadali, Fathil Dani, Abu Bakar Juah dll. Jom layan lagu OST Pelangi Kasih nyanyian Awi Rafael.

Nak download KLIK SINI

Lirik Lagu Bukankah Aku - Awi Rafael 
(OST Pelangi Kasih)

Hancur hatiku hatiku ini
Meskipun tiada pun yang tahu
Aku berdoa aku kan cuba
Meskiku tak lagi percaya

Namun ku masih tetap mencuba
Hampa hati yang ada di langkah kaki
Namun tetap ku menanti

Bukankah aku yang kau mengatakan cinta
Bukan diriku yang kau janjikan semua
Luluh hatiku menantikan mu
Menantikan jawabmu ohh

Meskipun engkau bukan seperti yang dulu
Namun ku tetap disini menantikanmu
Sampai hatimu tinggalkan aku
Namun cintaku tetap hanya untukmu

Bukankah aku yang kau mengatakan cinta
Bukan diriku yang kau janjikan semua
Luluh hatiku menantikanmu
Menantikan jawabmu ohh


Meskipun engkau bukan seperti yang dulu
Namun ku tetap disini menantikanmu
Sampai hatimu tinggalkan aku
Namun cintaku tetap hanya untukmu

5 comments:

  1. nice jugak lagu ni.. rajinnya nik ni melayan drama2 bersiri ni.. huh,,

    ReplyDelete
  2. sedap2 jgak lagu awie rafail ni ye

    ReplyDelete
  3. madam: kite rajin sbb ada unifi la....tgk kat tonton.....

    zuan:si awi rafael ni makin naik...huhu~

    boni:kalau lagu jd ost drama or filem terus je jd sedap

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...