Thursday, March 22, 2012

Keputusan SPM 2011 - Tahniah Atin

Semalam keputusan SPM keluar.Hilang dah debaran mereka setelah beberapa bulan tunggu. Teringat time aku dulu. huhu~ Memang tak boleh tidur la malam sebelum result SPM keluar. 

Keputusan SPM 2011 telah menunjukkan peningkatan yang membanggakan malah terbaik dalam tempoh lima tahun dengan Gred Purata Nasional (GPN) miningkat kepada 5.04 berbanding 5.19 pada 2012. (Petikan dari Kosmo hari ini) 

Adik aku pun salah sorang calon SPM 2011. Jadi aku nak ucapkan Tahniah buat Atin (adik aku) yang mendapat 6A dalam Keputusan SPM semalam. Awwwwww ~



Ni la Atin, adik aku  . . . 
Jadi model Tupperware dengan berjersi kuning hitam, semangat 1 Malaysia ~

Tertarik aku baca berita METRO hari ni. "Tiga Abdul" Cemerlang dalam SPM. Mereka merupakan adik-beradik Kembar , Abdullah Romli, Abduk Razak & Abdul Rahim. Tahniah juga buat mereka. Sejuk perut ibu mereka.



19 comments:

  1. ucapkan thniah yee pd adik akak :)

    ReplyDelete
  2. fiqa: tq nnti akak sampai kan

    ReplyDelete
  3. Perghhh, gempak2....tahniah3.... :D

    ReplyDelete
  4. liza: tq bg pihak akak nye....

    ReplyDelete
  5. tahniah buat adik fasz....

    13 thn dulu sha pun nebessss.hiks

    ReplyDelete
  6. hehehe sama la, terbaca gak yang 3 abdul tu.. hehe :D

    ReplyDelete
  7. p.s congrats to ur lil sis :)

    ReplyDelete
  8. thanx kak nor n others too.alhamdulilah rezeki allah:)

    ReplyDelete
  9. 3 beradik kembar tu dari sekolah saya..Bangga gitu..hehe

    ReplyDelete
  10. anonymous: nnti Kak Nor kasi hadiah yg dijanjikan....uhuks...

    semua: anonymous tu adik sy, atin,tq to all yg wish pd adik sy :)

    ReplyDelete
  11. hebat la cik adik atin tu...congrats utk die...

    ReplyDelete
  12. Salam, congratz to ur sister :)
    wahh org2 len duk sibuk dpt result, sy yg dah bzaman dapat ni pun sibuk mngimbau kngn ambil result SPM duluuu.terasa tua plak..haaha :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...