Thursday, October 25, 2012

Duit Hari Raya Aidiladha dari Hazmanfadzil.com

Assalamualaikum ya asdiko'ii. Harini hari Khamis bersamaan 9 Zulhijjah. Esok kita akan menyambut Hari Raya Aidiladha. Alhamdulillah , harini aku dapat duit raya haji. hehe~ Raya haji pun dapat duit raya ek? Selalu dekat belah negeri pantai timur memang akan sediakan duit raya haji. So tahun ni, aku & family tak balik Jerteh oleh sebab ada kenduri sepupu aku di Bandar Baru Bangi yang akan berlangsung pada 11 Zulhijjah 1433H. So kene la tolong-tolong. 


Berbalik pada duit raya yang aku dapat seperti dalam gambar di atas. Dah masuk version 5.0 dah blogger hazmanfadzil (blogger makan-makan) buat contest Raja Komen ni. Tak pernah lagi aku terlepas join & terlepas menjadi JUARA di setiap contest Raja Komen dia. Kalau tak caya leh cek setiap entry kat SINI , SINI , SINI , SINI  & SINI. Setiap contest aku jadi JUARA dan menang RM50, so korang kira la berapa aku dah menang dari contest hazmanfadzil ni. Alhamdulillah . . . .

Tahniah juga buat Kembar aku yang merangkul Naib Juara 3 kali berturut-turut. Mungkin rezeki orang nak KAWIN ni :) Korang kalau rajin join la contest ni. Meriah kan lagi. Bulan depan pun insyaAllah dia buat lagi . . . dah 5 bulan dah dia buat. . . .  Moh le meriah kan contest Raja Komen di blog hazmanfadzil .

Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua family, rakan-rakan , blogger dan semua umat Islam.





19 comments:

  1. tahniah dan selamat hari raya aidiladha

    ReplyDelete
  2. Tahniah Fasz.

    Salam Aidil Adha buat Fasz dan suami. :)

    ReplyDelete
  3. tahniah faszz...selamat ari raya...

    ReplyDelete
  4. tahniah3!!!

    salam aidiladha buat fasz n suami~

    ReplyDelete
  5. Salam Aidil Adha pengantin...hehe dpt duit raya blogger ni mmg best, pemurah betul la bloger tersebut kan...n Afasz yg rajin komen...Tahniah.

    ReplyDelete
  6. faz lg? mmg tak terkejar den. Tahniah sebab rajin ...

    ReplyDelete
  7. tahniah! selamat hari raya Aidiladha semoga selamat sampai :)

    ReplyDelete
  8. Yeayyy, boleh beli bunga api....hehhee

    ReplyDelete
  9. teruskan berikan galakan kepada rakan blogger lain terjah blog abang yea....hehehehehe

    ReplyDelete
  10. hahahaha..tahniah!!! memang tak dapat nak kejar kembar dua orang ni..hahaha

    ReplyDelete
  11. wahhhh..best laa dpt duit raya...hehe

    tahniah3...senyum lebar la raya ni.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...