Friday, October 19, 2012

Birthday Party @ Tanah Aina Farrah Soraya v(Part 7)

Assalamualaikum ya asdiko'ii . . .  harini aku nak update cerita yang dah basi tapi tetap nak ceritakan & kongsi kan dengan korang. Cerita masa aku & semua kawan-kawan berkhemah di Tanah Aina Farrah Soraya. Dah ada 6 entry kot aku update pasal Tanah Aina Farrah Soraya.Akhir entry ni nanti , aku list kan semua entry pasal Tanah Aina Farrah Soraya k.  Best gila kat sana! 

Jom tengok gambar masa kami sambut birthday 6 orang sekali (birthday bulan 7-8 kot) , tapi kek ada 4, ada 2 kek di kongsi. 

Kek Boss aku . . . Blueberry Cheese kalau tak silap. Sedap woo~

Kek En Nik , Our Project Manager  . . perisa durian kalau tak silap. Yang ni aku tak rasa langsung sebab perut dah penuh & sebab perisa durian, takut nak rasa :D

Kek Birthday Lyzaqiut & Yati Qiut sikit. hehe~ Lyza lahir bulan 8 & Yati bulan 7 (sama plak ngn besday abg aku). Yang ni perisa kelapa. Sedap la gak tapi cepat muak. 

Kek Birthday Anak Boss aku & Menantunya. Perisa coklat , Sedap woooo !!!

6 orang sekali. Bayang kan 4 kek tuk kami yang hanya ada tak sampai 20 orang kot. hehe~

Potong kek dulu . .  

Sesi makan kek. Makan sampai muak. 

Malam tu ada sesi penyampaian hadiah sukaneka sekali . Gambar penyampaian hadiah banyak benor, aku letak satu ni jela. Cheong menang hadiah acara BELON LETAK KAT PERUT. wahahahahahahahaha~  Syok gak tengok gambar time sukaneka . . hehe~ kelakar. Nanti aku wat entry khas k. 

Boss aku sampai kan hadiah untuk diri sendiri. huhu~
Hadiah dari Puan Sri Sabrina (owner Tanah Aina) untuk mereka yang sambut birthday. 

Banyakkan hadiah, hehe~ Bukan semua aku punya pun. Aku paling sikit dapat hadiah. Siap kembar aku kasi aku satu hadiah dia. 
TQ Kembarku. So sweet la. 

Gembira betul budak 2 orang ni. Banyak diorang bolot hadiah. 

Bulan ni bulan Oktober . . bulan kelahiran ku . . 
Mesti ada makan-makan.
Boss belanja. :)

Cerita Tanah Aina :




26 comments:

  1. bestnye... kt opis akak nih kalu sambutan bday 3bln sekali, tp 1kek je kongsi ramai2... tp tkde hadiah... syok betul lah akak tgk awak nyer aktiviti ngn membe opis...

    ReplyDelete
  2. byknya kek, kenyang mkn kek jelah kan..

    ReplyDelete
  3. kek aje ke??x de mknan sampingan..
    hurmm janji happy & meriah kan..plg suka cheese kek tuh

    ReplyDelete
  4. Bestnya dpt buat party mcmni...

    ReplyDelete
  5. hahaha...tngk yati tuu..siap kaut hadiah dia masuk dlm plastik..takut org curi...mata tu dok tngk hadiah liza lagi tu..

    ReplyDelete
  6. bantal merun tu ada atas katil sy skrg..

    ReplyDelete
  7. waaa :D banyaknya kek.. hehe :) best kalo sekali sekala dpt release tension camni ngan kwn2.. ngan sepupu ke ^_^

    ReplyDelete
  8. suka kek..memang suka sangat2...sapa la nk belanja kek SR lg?

    ReplyDelete
  9. Banyaknya kek.. hadiah byk plak tu sorang2 dapat..

    ReplyDelete
  10. kek tu dengan sebesar-besar tulisan yea... tapi yang borong hadiah la yang sonok tue...

    ReplyDelete
  11. Yati apsal x puas hati ngan kita...dhla hadiah kt sikit je....hahhaha

    ReplyDelete
  12. seronok! klau x, family sy mmg nak pg tanah aina ujung tahun ni..tp cancel sbb dh preg...takot nk masuk hutan. best kan situ?? :)

    ReplyDelete
  13. wah best tapi kek tu tgk pown dah muak bila byk2 hehehe

    ReplyDelete
  14. muka en nik tu dh cam nk potong kayu balak pon ada...

    ReplyDelete
  15. ha ah kan? uncle pon boleh makan 2 potong kek je... lebih mesti muak...

    (tapi kek tu hanya di potong dua)

    ReplyDelete
  16. ermm bestnyer sambut ramai2 birtday...boleh makan banyak sikit kek tu kan

    ReplyDelete
  17. wah...bestnya......birthday saya bila pulak nak sambut sekali??hahaha

    ReplyDelete
  18. 6 in 1 dengan 4 kek...wow!!!!
    First time dengar...bestnya dapat team rakan sekerja yang sempoi!!

    ReplyDelete
  19. Banyaknya kek, tak padan dengan orang. hehehe Dah lama tak makan kek besday, sebab tak pernah selebrate pun.

    ReplyDelete
  20. waaahhh.. banyak gile kek... ni yg mcm kene beli kek esok ni sbb tringin tgk gmbr2 fasz.. huhu

    ReplyDelete
  21. best dapat hadiah banyak...wah time potong yg teruja tuh..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...