Wednesday, October 31, 2012

Majlis Perkahwinan Hakim & Syaheera @ Bandar Baru Bangi

Assalamualaikum ya asdiko'ii. Harini aku nak update sambungan dari entry semalam tentang majlis perkahwinan sepupu aku. Kali ni majlis belah sepupu aku di Bandar Baru Bangi. Dekat je dengan umah aku. Jom layan gambar. Setiap gambar ada lagu. eh!

Focus kat banting ek bukan iklan lori sewa tu :D

Nice pelamin !!!

Bunga rampai . . . 


Pengantin duduk tersipu malu. hehe~

Pengantin serba kelabu putih. . . 

Apa ek yang digelakkan tu oleh Mak Pengantin ??? Jeng Jeng Jeng

Family aku bersama pengantin.
Cahaya terlebih. Kami serba PINK !!!

Banyak gambar yang aku snap, tapi gambar pengantin tak banyak sebab aku & adik beradik aku semua standby dekat tangga sambut tetamu yang datang dari arah tangga kira dari belakang umah la. hehe~ Ramai yang lalu situ untuk elak jem di kawasan rumah pengantin. Kalau sempat aku share la gambar lagi. :D


12 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...