Wednesday, October 17, 2012

Majlis Perkahwinan Ejat & Aishah @ Felda Keratong, Pahang

Assalamualaikum kawan-kawan . . .  hari ni nak update full entry majlis perkahwinan yang aku sempat hadir  Sabtu, 13 Oktober lepas. Kawan aku yang lelaki "Ejat" -Senior aku & En Suami di UiTM Arau + Ex Officemate  aku + Junior En Suami di sekolahnya. Berbelit plak . Sini senior, sana juniur. hhuhu~ Jom layan gambar  . . 

Sempat snap kad jemputan masa otw to Felda Keratong, Pahang

Eh! Aku dah bersuami ek :)

Papan tanda ni la buat kami tak sesat. Kalau tak dah lajak dah.


Phewitt. . . 


Pelamin yg simple but nice ~ I Like!!!



Cantik la kek dia !!!

So sweet~

Ha ni antara awek yang datang. 3 awek belakang tu, member di TM Kelana Jaya. 
Yang baju hijau tu, Halyzaqiut a.k.a bakal pengantin & lagi sorang tu senior aku, Izzati :)




Kami semua UiTM Arau , hehe~

Aku & En Suami bersama pengantin


Phewiittt. . .  cun la 3 awek dibelakang tu. :D

Ni gambar pengantin dengan member juniur sekolah En Suami. 

Beborak dengan pengantin duduk bersimpuh tersipu malu. huhu~

Pengantin sempat berkarok atas permintaan ramai :D
Ada ke si Ejat pilih lagu sedih. isk isk isk. ~

Posing depan banting.

Last posing , aku + Aishah.

Perjalanan balik hujan lebat. Layan Harry Potter di sepanjang perjalanan. 

Last ucapan buat Ejat & Aishah:
Selamat Pengantin Baru
Moga murah rezeki dan berbahagia ke akhir hayat. 
Amin ya rabbalalamin. 



31 comments:

  1. Dulu duluuuuuu, pengantin bila di pelamin, senyap sunyi jeeee... tunduk tersipu-sipu, jeling-jeling je paling berani. Tetapi sekarang, pengantin siap buat macam2 aksi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe sbb tu ada lagu tu kata.. duduk tersipu malu ka apa ntah

      Delete
  2. cantek gila shawl ko nik! aku suka shawl ko! arghhh! (meroyan)

    ReplyDelete
    Replies
    1. shida: aku rasa sama la pattern ngn ko time wedding sue tu.. cuma kaler beza... p la cari.

      Delete
  3. Sempat berkaraoke lagi tu pengantinnya. Kalau zaman kakak dulu tak adanya. Maluuuuu sangat tau Fasz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pengantin laki tu biasa karok. so dia tak malu sgt kot.

      kalau sy mg malu la

      Delete
  4. mimah tu knp tangan mcam tu masa berckp kt hp???

    *cntik liza..nmpk tembam je.. :)

    *bgus...kualiti gambar yang sangat cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. mimah bgtau jalan , member diorg sesat nak ke kenduri ejat

      * liza bakal pengantin..

      * byk nye din yang snap.. :D

      Delete
    2. *cntik liza..nmpk tembam je.. :)
      Padia????
      OMG, tembam!!!!

      Delete
  5. dasyat ek...org sekrang kawin siap ada banner gambar sendiri lagi..hehehe
    senang.. supaya tetamu tak salah tempat, kan? hehe

    ReplyDelete
  6. wah. dulu abah duk keratong tapi sebelum saya lahir lah. hehe. comel pelaminnya. lain dari lain.. tahniah buat mereka. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo yeke.. sng je nak cari felda ni dr seremban

      Delete
  7. suka sgt pelamin dia yg simple but nice,,
    selamt ye buat pasangan pengantin ..

    ReplyDelete
  8. pengantin siap karok lagik..cayalah!..hehe

    ReplyDelete
  9. afaz, nk tnye mcm mana ye nak buat blh tengok vidoe time drive tu ye...

    ReplyDelete
  10. simple je pelamin dia tapi tetap nampak cantik..

    ReplyDelete
  11. meriahnya majlis kawin yee... ha'ah la yee... pengantin layan lagu sedih pulak dalam karaoke tu yee...

    ReplyDelete
  12. purple!!!..cantik!!..sedondon biru pengantin baru!!..auuuww!!..hahaahha

    ReplyDelete
  13. ye2 afaz bukan ke time kereta bergerak dvd yg mcm movie ni x blh nak play kan? if play pun tk keluar gmbr. tu yg nak tau u buat mcm mana

    ReplyDelete
  14. suka nya tengok gambar2 ni, terang2 dan meriah rasanya...

    ReplyDelete
  15. Pengantin lelaki suka buat peace..hehehehhe
    Tahniah buat kawan awak!!
    Semoga berbahagia selamanya

    ReplyDelete
  16. terpromot juga pa system aku

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...