Friday, October 5, 2012

Posing & Makan bersama Officemate

Assalamualaikum & Salam Jumaat . . . .  

Minggu lepas boss aku belanja @ Restoran Dong Yi Shun , Kelana Jaya. Sebelum makan kami sempat posing. Yela dah lama tak makan bersama-sama. Snap la beberapa keping gambar. Time ni takde birthday sesiapa. Boss sesaja belanja. Jom berkenalan dengan officemate aku & tengok gambar yang sempat di snap.

Yang baju kelabu tu BOSS aku. Yang sebelah tu En Nik.

Happy gila yang sorang tu. Yela B2B kan. hehe~
Dari kiri: Fatin , Farah, Alpi, Liza

Gambar aku bersama Kembarku & Yati.
Masa ni aku baru 2minggu sah menjadi isteri. Kembar aku kata aku dah tembam. Cepat nye badan aku naik? wahahaha. Tengok la dah sebulan nanti. huhu~

Liza sempat senyum ye


Ayu je dua orang ni. 

Peace dari Yati

Bergambar bersama Kembarku yang sedang diet. 

Gambar apakah ini? Macam gaduh je? Jeng jeng jeng~

Tukang buh nasi.

Khusyuk makan sup. 


Gambar ikan siakap yang aku ratah.

Itu jela gambar yang ada. Bulan ni birthday aku. Boss belanja makan lagi :D
Alhamdulillah 



29 comments:

  1. baik betul bos fasz kan..rajin dia belanja staff dia makan..

    ReplyDelete
  2. bos belanja tanda menghargai staff dia.. hehe.. makan2 la :D

    ReplyDelete
  3. seronoknyer dik... murah tul rezeki bos ko ngn staf2nyer... asik membelanja je... makin banyak rezeki dpt kan

    ReplyDelete
  4. Sokong kata2 kembar fasz... He he...
    Baiknya bos tue..

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi ada penyokong nampak nye... kene diet ni

      Delete
  5. sonoknyer ade owg banje makan..
    xpe tembam skit jek..masa sy dulu pon camtu gak..lps th pegnen kurus balik alahan..huhu

    ReplyDelete
  6. Baguslah boss Afasz selalu ajak makan-makan kakak perhati...

    ReplyDelete
  7. hensemnya bos hari ni (cuba nasib gak) T_T

    ReplyDelete
  8. best dapat bos yg baik...owh kembar rupanya

    ReplyDelete
  9. seronoknya banyak aktiviti makan2.. :)

    ReplyDelete
  10. Siapa yg bergaduh tuu...?? mmg patut pon...errkkk..

    ReplyDelete
  11. alahaiii.. x tahan tengok kepala ikan tuh.. terliur~

    ReplyDelete
  12. bestkan bila boss belanja ni he he makan besar, teringat zaman keja opis dulu2 setiap bulan boss bw makan2 kat restoren yg baru
    skrg bos belanja jg cuma tak ramai staffnya ktorg berenam je

    ReplyDelete
  13. bos nk pakai staff lg x?..hehe

    ReplyDelete
  14. ncik nik pandai tgkap gambar pasport... heheh

    *gurau je

    ReplyDelete
  15. Mana la nak cari BOSS yang baik hati cenggini ...mewah makan2x...best laaa

    ReplyDelete
  16. aiyoo...banyaknya makan ..tapi okay la ni ..hehe :D

    ReplyDelete
  17. Berderet entry makan². Syoknya ada orang belanja >_<.

    ReplyDelete
  18. makan .. mmg sangat hepi...
    sedap2 belaka...
    ehm bahagiler tu bergelar isteri..memang nampakler...

    ReplyDelete
  19. salam kenal dan follow XD ..

    makan x ajak mad XD

    ReplyDelete
  20. Seronoknya ada orang belanja fasz.

    ReplyDelete
  21. sedapnyeeee...makanan mcm ala2 thai..makanan korea ke..hehe

    ReplyDelete
  22. fasz..gambar ko yg atas je nampak tembam skit..maybe amik dari sisi muka..yg bawah ok je..x tembam lagi la..maklum seri pengantin xhilang lg..tu org ckp awk tembam..

    ReplyDelete
  23. giler...xyh citer la aku diet tu ..malu eh..kang diet2 xkurus2 gak..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...