Tuesday, October 30, 2012

Happy Birthday Dija !!!

Assalamualaikum & selamat petang (dah macam baca berita lak) . Nak update sikit je. Harini 30 Oktober , birthday my niece, DIJA!!! Bessday kita sebelah-sebelah la Dija, sebab tu leh ingat :D 
Tak berkesempatan pun nak wish. Dija mana ada Facebook, mana ada henpon. hehe~

Ni bukan gambar terbaru. Ni gambar bertarikh 16 September 2012. Lepas kenduri aku belah En Suami. Sambut birthday one of my niece yang genap 7 tahun. 

Hepi Besday Hadif!

Yang baju kuning tu Haziq , dia plak excited. Besday boy yang pakai baju merah, relax je. Dija plak yang pegang pisau nak potong kek :D

Lepas dah nyanyi kena la tiup. Pisau Dija masih pegang . hehehe kelakar lak tengok gambar time ni :D

Teringat zaman kecik-kecik dulu. Ada satu gambar aku 3 beradik. Time tu besday Kaklong aku, tapi aku yang pegang pisau :D
HAHAHAHAHAHAHA~

Lastly: 
Epi Bezday Dija !!! Minggu ni Papa In & Mama Nor balik Seremban ek. Kalau sempat kita makan kek coklat nak? <--macam la Dija leh jawab & baca , harap Kakaknya tolong sampai kan.
Tag :Kakak Dija di Facebook. 

Terima kasih kepada semua yang wish BIRTHDAY aku kat facebook , sms, dll. Lebih dr 60 wish di facebook, terharu >_<


13 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...