Monday, October 8, 2012

Majlis Perkahwinan Anis Azrin & Norazlina

Assalamualaikum . . . . .  Dua minggu lepas punya cerita . . huhu~ asyik dah basi je. Tak sempat nak update on time. Cerita majlis perkahwinan kawan En Suami ku. Kawan En Suami ku , kawan ku juga. Kawan ku, kawan En Suami juga :D. Jom layan gambar. . . .  zassss ~

Majlis Perkahwinan Anis Azrin & Norazlina bertempat di Seri Kembangan 
(skema nya aku nye ayat)

Pelamin bertema kan hijau merah.

Apo la yang dibuek tu. . . 

Pengantin makan beradab

Aksi suap menyuap . . . so sweet ~

Aksi suap menyuap memalu. hehe~ Aku pun memalu gak haritu :p

Lauk pengantin. Rajin sungguh En Suami aku ni snap. 

Lauk yang aku makan. Sedap betul papadam tu, sampai aku makan saja semangkuk. 

 
Sempat jumpa Razif & Sheha . . . 

Aku tengah amik nasi. Sempat posing. Bukti aku makan sikit je :D

Bubur kacang ~ Penuh semangkuk. 

Macam adik beradik tapi sebenarnya bukan. Aku ingat adik beradik sebab dia makan dekat meja beradab sekali ngan pengantin. hehe~

Shida & Farah bersama pengantin

Aku & En Suami ngn pengantin plak. Boleh plak kami sama tema ngn baju family pengantin. wahahaha ~ Malu tapi wat-wat tak malu jela. :D

Tengok ! kan dah kata, sama ngan tema baju family pengantin. :D

Akhir kata:
Selamat Pengantin Baru to Anis Azrin & Norazlina (Kak Ina)
Moga murah rezeki & berbahagia ke akhir hayat. Amin . . . . 

p/s : Harini aku cuti hantar Kakak Ipar & Abg ipar ku ke Kompleks Tabung Haji di Kelana Jaya. Diorang akan berangkat harini untuk menjalani ibadah haji. Moga mereka dipermudahkan dan dapat manjalani ibadah haji dengan haji mabrur. InsyaAllah . . . .


27 comments:

  1. a ah la..sama warna tu..hehehehe..
    boleh pulak family dia pilih warna merah ang ang
    sedangkan pengantin ijau..hehehehe

    ReplyDelete
  2. Kebetulan merah ye:)
    Tiba masa sesuai seusia Fasz mengakhiri zaman bujang ramailah kawan-kawan yg menikah juga...

    ReplyDelete
  3. Selamat pengantin baru buat kedua pengatin.. Sweet jer..

    ReplyDelete
  4. pengntin bwk hp sentiasa ke ..ada kt meja makan tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'a ... huhu , ko ni nampak je kan.

      Delete
    2. hahha...nmpk la..sbb nye dulu hp ko aku yg pegang..pastu siap aku TERBAWAK balik tau x. sek baik aku ingt time dlm keta..aku tumpng mira balik tu..smpai kat simpang stadium tu aku teringat..alamak...hp faz dlm beg aku la..dan2 aku soh nizam pusing balik kete..ujan lebat time tu..hehe..

      Delete
    3. saya disini: bila? aku tak ingat la time bila??????

      Delete
  5. kak afazs nk nafikan die bambam sbb x makan nasik byk eh..hehe..
    kak afazs ttp comel la..hehe

    ReplyDelete
  6. Senagkan kalau kwnsuami kwn kite..same laaaa..hehehe...selamat pengantin baru kwn fasz..:)

    ReplyDelete
  7. amboi sedondon merah ye dgn en hubby!

    ReplyDelete
  8. Kita pun selalu pakai ikut tema majlis...kebetulan yg selalu betul... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.... liza salah sorang ahli keluarga diorg kot :D

      Delete
  9. Hurmmm...nasib baik orang tak ingat famili pengantin yea....kalau tak boleh dapat SALAM KAUT...

    ReplyDelete
    Replies
    1. abg man: betul tu, kalau diorg ingat family , leh la kaut keuntungan :D

      Delete
  10. selamat pengantin baru..meriah kaler temanya

    ReplyDelete
  11. Wooow tema merah tu nampak menyerlah dan berseri. Tapi kalu tengah panas, memang berpeluh sakan laaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak azie: majlis bertandang sy haritu tema merah :D

      Delete
  12. Cantik Kak Fasz.. Berseri seri..

    ReplyDelete
  13. selamat ngantin baru n congrats :)

    ReplyDelete
  14. Sory 2 ina tak dpt dtg majlis d sri kembangan ari tuh..
    Yg penting dah raikan kat palong kan..
    Taniah ina..finally u welcom 2 d club..

    ReplyDelete
    Replies
    1. awk kawan kak ina ye. :D

      sy pernah pergi umah kak ina di palong, kenduri adik nye , farah

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...