Monday, October 29, 2012

Makan @ D'One Steak , Bandar Baru Bangi

Assalamualaikum ya asdiko'ii. Alhamdulillah harini umur aku genap dah 2* . . .tettttttt ! hehehe~ Tanggal 28 Oktober 2012 , En Suami balik kerja (Ahad pun kerja ok) seawal jam 7 mlm. Then balik-balik , kata JOM!. hehe~ Makan luar nak sambut besday aku awal sikit. Harini , dia sibuk so tak sempat nak sambut berdua. >_<

Semalam rasa nak makan western, lama dah tak makan ala-ala omputih ni. Jom layan gambar ~

Mushroom soup 
Makan panas-panas, sedap betul. 

Chicken chop (breaded)
Ni En Suami nye. Licin dia makan :)

Zoom chicken chop dengan kuah dia.

Fish & Chip
Aku pilih ni sebab aku memang penggemar ikan. Ada kentang, coleslaw, salad & mayonis tu. Pastu minta sos cili botol. Baru la sedap! Rasa dia ok la. Bagi aku, aku suka ! Sedap je tapi ada cerita disebalik makanan ni , lawak pun ada. Nak cerita panjang sangat  . . .hehe~ Abaikan jela or kalau sempat aku cite lain entry k.

Mayonis dia ek . . 

Fresh Orange
Aku nye, Lama tak minum fresh orange. Dulu selalu buat kat umah. Minum bergelas-gelas.

Durian Belanda 
Sedap gak air ni ek. En Suami suka air ni. 

WIFE pun ada kat D'One Steak ni. Eh! WIFI la bukan WIFE. hehe~

Ni muka aku, menikmati makanan. Tahun ni tahun pertama sambut birthday bersama Suami tersayang. 

Terima kasih abg ~
Next month baru kita honeymoon :)
InsyaAllah 

20 comments:

  1. arggghhh... nampak sangat sedap!

    ReplyDelete
  2. lazat fish n chip tu. saya pon suka ikan

    ReplyDelete
  3. hahahaha cite disebalik tu yg aku nk dgr tu..brp lama ko pgg pisau tu beb..?^_^

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah, kenyang... sedapnyer... ahaks
    honeymoon ke mana???

    ReplyDelete
  5. Cerita di sebalik fis en cip tu agak menyeramkn.. GuahaHAHaHA!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... menyeramkan ke or mejengkelkan ??? hehe

      Delete
  6. epi besday afasz!may all ur wishes come true!

    ReplyDelete
  7. hujan2 ni tgk gambau makanan buat perut aku berkeroncong huhuhuhu!!

    ReplyDelete
  8. hURMMM.... nampak muka berselera makan fish n chip tue... ngeh3x....

    ReplyDelete
  9. alamak! teringin plak..hehe

    dah follow sis balik :)

    ReplyDelete
  10. lain kali mkn guna pisau besi atau balut dgn tisu k..^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahaha... yela.. aku tk tahu lak bau dia cmtu :D

      Delete
  11. panjang bebenor fish and chip tu.. hehehehe

    ReplyDelete
  12. Hadiah? Hadiah? mana hadiah diaaa?

    ReplyDelete
  13. Saya dah reject dah D'one Steak ni.. First time pergi servis dan layanan memang sangat teruk sekali... Makanan pulak memang sangat teruk. Banyak lagi yang sedap-sedap dan harga yang berpatutan rasanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy reject pisau dia je :D busuk woooo

      semua nye bergantung atas citarasa individu. lidah kite lain2.. :D

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...