Thursday, August 30, 2012

Hari terakhir ku di sini. . . .

Semalam malam terakhir aku tidur disini. Bulan 9 dah tak duduk umah sewa. Huhu~ Camne la agak nya nak ulang-alik dari Bangi - Kelana Jaya pegi kerja. >_<
Pagi tadi snap. 
Sapa-sapa pernah jumpa umah dekat luar ada tilam besar tu, ha tu la umah sewa aku. :D 
hahahahahaha ~


Gambar tilam di depan umah ku.
Bukan untuk dijual ye. Untuk pameran je kat situ. :)

Walaupun aku dah tak duduk sini, tapi aku masih leh pegi umah diorang. Aku masih kerja di Kelana Jaya. huhu~ 

p/s buat semua housemate ku : Harap housemate aku semua dapat la datang ke kenduri aku 15 Sept/ 16 Sept ni. Dapat la jumpa & snap gambar kenangan bersama. Takde lagi gambar dengan SEMUA housemate!




28 comments:

  1. jgn citer masalah tilam.

    *sedih le pulak entry ni..

    jemput le beraya haji kat umah ni nnti

    ReplyDelete
    Replies
    1. tilam tilam... tilam lama tukar baru..!! hehehehe

      Delete
    2. hahahahahahahahahaha.......yg ni tkleh tukar

      Delete
  2. Ala sedih pulak...
    Takpe Faz, yang penting dapat duduk dengan hubby ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih. tp leh je lepak umah diorg lg. still keje sini

      Delete
  3. selamat menempuh alam baru nnti yek, moga bahagia

    ReplyDelete
  4. Alaa sedeynyaa kan.. tinggal kenangan laa yer.. Selamat laa yer.. Moga majlis berjalan dengan lancar.. :)

    ReplyDelete
  5. Dah ada somi nanti dah tak sedih dah ☺☺

    ReplyDelete
  6. biasalah tu...perasaan yg biasa bila nak bertukar status kpd isteri org..kak sha pernah rasa...yg penting Fasz doakan yg terbaik utk kehidupan baru ok

    ReplyDelete
  7. ala.. takpe.. hubby boleh amik n hantar pergi keje..hehe

    ReplyDelete
  8. tilam tu mmg xxguna ke...sygnya..hehe..nk kwen da kan nt kene duk ngan hubby/:)

    ReplyDelete
  9. nnt dah nak duduk dengan housemate seumur hidup.. INSYALLAH.. gud luck dear.

    ReplyDelete
  10. slalu nya tilam kalo org letak kat luar byk pepijat.. bgaimana dgn kes yg ni? hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. agak2 ni kes apa? jenayah? syariah? huhu

      Delete
  11. Meniti hari2 bahagia...kawan2 tetap dalam ingatan. Nanti sesekali boleh berjimba dengan kawan2, tak salahkan...

    ReplyDelete
  12. mmg seronok bila kenangkan suka duka bersama teman2 tapi hidup baru yg bakal ditempuhi pasti menjanjikan lebih kebahagiaan..congrats :)

    ReplyDelete
  13. mmg best bile dpt kwn yg 1 kepala ni fasz..susah senang bersama..tp kite ingat kite akan ade kehidupan baru nnt,,

    ReplyDelete
  14. Selamat melangsungkan perkahwinan. :-)

    ReplyDelete
  15. tak lama lagi daaaaahh.... hehhehehee

    ReplyDelete
  16. Replies
    1. bukan tuk di jual or di tukar tp tuk di curi. sesapa nk curi boleh la dtg ke sini

      Delete
  17. Apa tujuan tilam tu ada kat situ??dah tak de ruang ke kat dalam rumah??hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...