Thursday, August 9, 2012

Juadah Bebuka 19 Ramadhan 1433H


Alhamdulillah, hari ni dah masuk 20 Ramadhan 1433H. Semalam bebuka dengan sangat sederhana. Alhamdulillah . .  Allah masih beri kami rezeki.

Sup Ayam

Bendi Goreng
  
Serunding Ikan Bilis
Serunding ni sangat sedap !!!! Pedas & enak di makan begitu sahaja. 

Menu sup ayam dan bendi goreng di masak oleh Kak Fazza & Kembarku.

Nak resepi Serunding Ikan Bilis tu!!!!
 Hehe ~ Macam la pandai buat. Kembar aku suruh beli je. haha~



23 comments:

  1. walaupun simple tetap menyelerakan nmpk menu awk..hehehe

    ReplyDelete
  2. sama la anum pun mkn bendi goreng telur smlm

    ReplyDelete
  3. Faz, bila bercakap pasal serunding tu teringin pulak sis nak makan. rindu kat serunding ikan bilis adik nun di kedah sana..

    ReplyDelete
  4. hye..fasz=)
    smalam ciksu pon makan sup rangka ayam juga...hehe

    ReplyDelete
  5. tak pernah makan lagi serunding ikan bilis

    ReplyDelete
  6. Sup ayam tue menarik minat laa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap sup ayam . kawan sy yg masak

      Delete
  7. smlm ka fza le yg mask semua..sy bg arahan je

    ReplyDelete
    Replies
    1. o yeke. aku busy. sori la . ingat ko pon masak skali

      Delete
  8. terpikat kat serunding bilis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nyum nyum. sedap kak. pedas , nnti minta resepi dr tini. mak dia yg buat

      Delete
  9. Anak Queen suka juga makan serunding.. tp serunding daging...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ni lain dr lain, serunding ikan bilis. sedap sgt !

      Delete
  10. alhamdulillah. kita boleh makan sedap2 lagi, kalau negara lain belum tentu lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau negara lain susah la nak dpt mknaan cenggini.
      bhn nak masak pon susah nk cari

      Delete
  11. Dah lama juga ibu Yusuf tak masak sup ayam. Anak2 lebih suka tom yam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo...tom yam lg pedas dr sup. :)

      Delete
  12. Uiikk, nmpk sedap la serunding tuu...nyum3...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sedap la serunding tu. pedas dan kalau makan ngn nasi saje pon sodap !

      Delete
  13. kat mana ada orang jual bendi goreng tu ek??

    ReplyDelete
    Replies
    1. jual???? ni masak sendiri la. awk masak jela , sng je

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...