Tuesday, June 12, 2012

Roti Canai Kosong VS Roti Sardin @ Mamak

Antara roti canai kosong dengan roti sardin ni mana yang korang rasa lagi sedap?

Roti kosong yang di makan panas-panas bersama kuah-kuah nya.

Roti berinti kan Sardin. Dicicah dengan kuah dal + kuah kari + sambal.

Bagi aku, dua-dua best & bertambah best bila makan bersama TEH AIS MAMAK . . . . . . 

Ada sapa-sapa nak belanja aku roti canai + teh ais tak???


51 comments:

  1. Replies
    1. tosei lg kurang minyak kan kak cik???

      Delete
  2. saya suka tosei dan roti nan...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. roti nan cheese sedap kan...nyum...nyum tp skali skala leh la.....gemuk nnti :)

      Delete
  3. Fariz? Hehehe...

    Keje kat mane? Sbnrnya, sy pun regular kat Fariz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fariz Maju ke mundur ek???ni dekat mamak bangi. dekat mamak Fariz maju KJ tu slalu gak lepak.sy keje kat KJ.

      Delete
  4. antara dua tu pilihan acu roti sardin..sardin memang feveret acu
    kalau makan tosei pun acu akan pilih tosei sardin...hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada ke tosei sardin ?????ke tosei cicah kuah sardin?

      Delete
  5. if selalu order roti canai bawang
    but my heroes prefer roti canai sardin gituew
    both sedap for me la

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy pon suka gak sardin ni...roti kosong pon suka..

      Delete
  6. Replies
    1. sama la.tp kosong pon suka.sbb leh cicah ngn kuah kegemaran , KARI

      Delete
  7. Replies
    1. sedap kalau cicah ngn sambal pedas n kari. suka !

      Delete
  8. Replies
    1. roti telur pon slalu makan gak kalau g mamak... :)

      Delete
  9. roti tulur satu..:)
    lama tak makan di mamak..dah dekat 4 tahun..
    sekarang saja support org kita..depa pun wat sedap gak..
    tapi lately banyak buat sendiri..tak jadi pun ada rasa je..tak reti tebar..tebal le sikit..boleh la boleh la..:)

    salam kenal juge..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhhh bagus nye support buatan malaysia ek?????

      bagus la air tgn sendiri...

      Delete
  10. alamakkk sedapnya. kat bandung tak dapat cari roti canai lahhh..

    ReplyDelete
  11. dua mmg best dan terbaik..hahaha..

    ReplyDelete
  12. dah lama x makan roti canai..jaga diet kononnya..
    hahahhaktuihhhhh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. diet ke? skali skala leh la...p pekena kat mamak...nyum nyum

      Delete
  13. Kalau x lapar sgt -> Roti kosong dan teh tarik.
    Kalau lapar sgt -> Roti sardin dan milo tabur.

    >_______________________<

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh milo dinasour...leh plak ada kalau -kalau ye liza...liza tiap2 malam makang....huhu~

      jgn makan roti setiap malam dah le....

      Delete
    2. Mestila ada....malam2 makan lain2...kalau makan roti canai hari2, x boleh..kolestrol...

      Delete
  14. Replies
    1. sedap kan...kalau ada cili padi lg sedap.hehe sy penggemar pedas.

      Delete
  15. paling suka roti sardin dgn roti telur. suka sgt2!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nyum nyum...gabunagn yg mantap.slalu masak sardin pon ngn telur dadar.

      Delete
  16. sukerr 22 , 22 sedap , huhuhu , entry kedua pagi nih pasal makanan , lagik la buat CP lapar ...............

    ReplyDelete
    Replies
    1. lunch nnti makan la ...sy pun dah lapar ni.

      Delete
  17. roti nan lg sdpt....kurang myk....huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo...better roti nan ek? untuk yg diet...sy pon nak bertukar la...roti nan cheese...eh ada cheese .

      Delete
  18. setujulah, mmg kena combine dgn teh ais mamak :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. teh ais kegemaran sy kalau minum di mamak.

      Delete
  19. Faz : Kalau roti kosong + roti sardin baru la best... kalau makan 3,4 keping baru la berbaloi abang nak sponsor...ehhehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy makan sekeping stgh dah rasa tkleh nak masuk dah.tp tk tahu la kalau abg nak sponsor kan...

      eh abg sorang je yg nk sponsor.yg lain tkde pon :)

      yeahhh

      Delete
  20. dua-dua marbeles!..teringinlah pulak..heeeeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy pon tingin bila wat entry ni.

      Delete
  21. Dua2 pun suka.. kalau yg kosong tuh akak suka banjir..heheh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite jarang makan yg banjir tp sedap gak kalau banjir,,,byk kuah

      Delete
  22. Replies
    1. jom pekene roti canai ..... aku belanja ~

      Delete
  23. suka roti telor... atau roti pisang..ngehngeh...,

    ReplyDelete
  24. waaaa..besnyer makan roticanai...nti jupe,ct belanja...hehehe

    ReplyDelete
  25. prefer roti kosong. roti boom pun sedap.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...