Wednesday, June 27, 2012

Wordless Wednesday : Apa yang diorang tengok ek???




38 comments:

  1. Eh... kakak pun curious juga Faz. Ada apa tu? Beli aiskrim ke?

    ReplyDelete
  2. hahaha..mcm kelakar pun ado..;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula...time ni rasa nak gelak...lain yg disangka, lain yg jadi.wahahaha

      Delete
  3. apew ?? tgh berkumpul kowt ~

    ReplyDelete
  4. ntahlah.. apalah yg asyik sgt tu kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. asyik tgk apa la tu ek? ngn payung bagai.

      Delete
  5. tengok kereta kuning punya bumper depan dia he..23x

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. tekaan yg logik la jugak.tp tkde accident pon.

      Delete
  7. diaoarang tengah posing nak bergambar depan istana baru tu..;)

    ReplyDelete
  8. Hahahaaa.. Ntah apalah yg diorg tgk tu..

    ReplyDelete
  9. diorang tengok fasz punya kete kut.. hehehee

    ReplyDelete
  10. Tgh pusing ambik gambar ya....

    ReplyDelete
  11. Tengah mengumpat kot...atau tengah tunggu bas?

    ReplyDelete
  12. faz tak nampak ke yang dorang tengah basuh baju ramai2 tu???hehehe

    ReplyDelete
  13. myb depa ni berangan nk kan keta tu kot..

    ReplyDelete
  14. can't guess what they're looking at. hmm

    ReplyDelete
  15. entahlah. Nampak ramai yg pakai payung aje ... huhuhu

    ReplyDelete
  16. tapi ni bukan ke kat depan masjid putra??Hmmm..ada apa untuk ditengok kat situ ek.dahla macam tengok arah bertentangan masjid putra.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...