Wednesday, June 27, 2012

Wordless Wednesday : Apa yang diorang tengok ek???




38 comments:

  1. Eh... kakak pun curious juga Faz. Ada apa tu? Beli aiskrim ke?

    ReplyDelete
  2. hahaha..mcm kelakar pun ado..;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula...time ni rasa nak gelak...lain yg disangka, lain yg jadi.wahahaha

      Delete
  3. ntahlah.. apalah yg asyik sgt tu kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. asyik tgk apa la tu ek? ngn payung bagai.

      Delete
  4. tengok kereta kuning punya bumper depan dia he..23x

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. tekaan yg logik la jugak.tp tkde accident pon.

      Delete
  6. diaoarang tengah posing nak bergambar depan istana baru tu..;)

    ReplyDelete
  7. Hahahaaa.. Ntah apalah yg diorg tgk tu..

    ReplyDelete
  8. diorang tengok fasz punya kete kut.. hehehee

    ReplyDelete
  9. Tgh pusing ambik gambar ya....

    ReplyDelete
  10. Tengah mengumpat kot...atau tengah tunggu bas?

    ReplyDelete
  11. faz tak nampak ke yang dorang tengah basuh baju ramai2 tu???hehehe

    ReplyDelete
  12. myb depa ni berangan nk kan keta tu kot..

    ReplyDelete
  13. can't guess what they're looking at. hmm

    ReplyDelete
  14. entahlah. Nampak ramai yg pakai payung aje ... huhuhu

    ReplyDelete
  15. tapi ni bukan ke kat depan masjid putra??Hmmm..ada apa untuk ditengok kat situ ek.dahla macam tengok arah bertentangan masjid putra.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...