Friday, June 22, 2012

Salam 2 Syaaban 1433H . . .

Assalamualaikum  . . . 
Salam Jumaat. . . . 


Salam 2 Syaaban 1433H . . . . 
Lagi sebulan kita akan menyambut kedatangan bulan Ramadhan. Bulan yg penuh dengan keberkatan  . . .

InsyaAllah . . 




24 comments:

  1. tak sabar nak tunggu bulan ramadhan ni :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. xsabar gak ni. nk balikkkkkkkkkkkkk

      Delete
  3. salam..

    sekejap je kan masa berlalu...

    ReplyDelete
  4. kami mengalu2 kan kedatangan ramadhan..

    ReplyDelete
  5. x lama je lg nk sambut ramadhon al mubarak.. :)

    ReplyDelete
  6. baru terkedek2 nak ganti puasa

    ReplyDelete
  7. sama lah dgn izla.. baru nk ganti pose ni.. hehehe

    ReplyDelete
  8. kak sha pun nak ganti puasa yg tak habis2 lagi ni...huhuhu

    ReplyDelete
  9. Insya Allah...berdoalah semoga kita dipanjangkan umur utk bertemu Ramadan

    ReplyDelete
  10. sekejap je masa berlalu...tak sabar menempuh bulan puasa

    ReplyDelete
  11. Terlalu cepat masa berlalu kan sis...semoga kita semua masih berkesempatan bertemu Ramadhan thn ini...InsyaAllah...

    ReplyDelete
  12. cepat btoi ms blalu kan..pejam celik pejam celik dah smpy ramadhan..

    salam kenal ya ;)

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum..

    Kunjung balas, Dan follow

    Terima kasih singgah di blog saya, komen Dan follow.

    ReplyDelete
  14. InsyaAllah semoga kita dah merasai Ramadhan thn ni...
    Tq sudi singgah diblog saya..
    Salam kenal juga & follow u.. :-)

    ReplyDelete
  15. pejam celik dah masuk ramadhan kan? rindu dgn ramadhan. semoga diberi kesempatan utk bertemu dgn bulan yang mulia tu.

    ReplyDelete
  16. jap jer dah nak ramadhan... besh yew, tapi bilalah dapat terawih? anak dah 2 nih, sapa lah nak jaga.. teringin nak terawih macam dulu....

    ReplyDelete
  17. tak lame jer lagi nak ramadhankan.... cepat masa berlalu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...