Friday, May 4, 2012

Gambar Majlis Pernikahan Scha Alyahya & Awal Ashaari

Scha Alyahya & Awal Ashaari telah selamat diijab kabul di Hotel Pullman Lakeside, Putrajaya. Jom layan gambar yang diupdate dari Rotikaya.com



Awal Ashaari & Scha Al-Yahya

Sweet la ~

Pelamin serba biru. 

9 dulang hantaran dari pihak Scha Al-Yahya berbalas 7 dulang hantaran dari pihak Awal Ashaari. 







Sumber gambar : Rotikaya.com

Agak kecewa bila dah tunggu depan TV, tapi akhirnya siaran langsung Majlis Pernikahan Scha Al-Yahya & Awal Ashaari tidak dapat disiarkan kerana masalah teknikal. Kalau nak tengok gambar-gambar lain boleh ke twitter Farah Fauzana

*Moga Scha Al-Yahya dan Awal Ashaari berbahagia hingga akhir hayat >_<

20 comments:

  1. comel je Scha.. lawa.. suka tengok dia..

    ReplyDelete
  2. dah selamat, alhamdulillah..Tahniah kpd pasangan Awal n Scha.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. nk tgk sbb nk update blog.tp akhirnya ...

      Delete
  4. Tannih kepada Awal dan Scha kerana telah pun bergelar suami isteri.

    ReplyDelete
  5. semoga mereka berbahgia hinggalah ke anak cucu..amin

    ReplyDelete
  6. Tahniah... Cantik sangat diorang ni... :-)

    ReplyDelete
  7. scha simple sangat.. sweet and nice!!!

    ReplyDelete
  8. bagai pinang dibelah dua.. :D

    ReplyDelete
  9. congratulations to schawal! they're very suited for each other.

    ReplyDelete
  10. Itu baru mereka... Anda bila lagi :D

    ReplyDelete
  11. tahniah buat scha & awal.faz bila lak???hehehe

    ReplyDelete
  12. tahniah buat mereka berdua..:D

    ReplyDelete
  13. bila tengok majlis akad nikah dan kawin nie... teringat berapa banyak offer jadi photographer terpaksa ditolak sebab tak yakin diri... huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...