Monday, May 14, 2012

Makan McFlurry Horlicks @ McDonald

Minggu lepas sempat aku terjah McDonald semata-mata nak makan ice-cream McFlurry perisa Horlicks ni lepas makan di Restoran Dapoer Bandoeng, Kelana Jaya.

Rasa dia macam Cornflakes pula. Tapi sangat sedap !!!! Nyum nyum ~

Sempat snap guna phone tepi McDonald Kelana Jaya.

27 comments:

  1. HAHAHAHA.. HADOILAH.. SANE SINI NAMPAK UPDATE MCFLURRY HORLIKS NI.. NAK JUGAK RASA...

    ReplyDelete
  2. sedap ke afasz..nak try jugak la..hehe..

    ReplyDelete
  3. dah penah try. memula sedap tp bila dibiar lama lama jadi tak sedap. heh

    ReplyDelete
  4. tul ke sedap?..kalau ke McD...kena curang dgn McF Oreo la kalau macam ni..hehehe... ;)

    ReplyDelete
  5. sedapnya.. lagi2 tengah cuaca panas ni =)

    ReplyDelete
  6. sedap ke? teragak2 nak try..huhuhu.. nak try lah.. hehe :)

    ReplyDelete
  7. salam..

    hehe...sedap ke?
    biasanya beli choctop je kalau g MCD ni..

    ReplyDelete
  8. Kakak belum rasa lagilah.. teringin juga biasalah kalau yg baru mesti ingin mencuba..

    ReplyDelete
  9. alaaaaaaa sedapnya mcFlurry tersebut.... hohoho ni yg rs nak berjln ke mcD yg hanye kira2 20tapak je dr opis ni. hahahah

    ReplyDelete
  10. xpernah try lg.. sebab jarang g mcd.. cam xbest jerkk... hehe

    ReplyDelete
  11. i never try this before. then it must be delicious. :)

    ReplyDelete
  12. mmg sodap..sy baru mkn last month...

    ReplyDelete
  13. ngeeeeee~ fevret moon ni!! dulu suka oreo..skang suka horlick plak... hehehehe

    ReplyDelete
  14. satu mde y lya nk try..tp x try2 rasa lagi..aritu berebut dgn asya.lya nk ni..dia nk aiskrim.. ok..ngalah dulu.. heheh

    ReplyDelete
  15. Aiskrim McD always the best :)

    ReplyDelete
  16. mcflurry sedap tp horlicks punya tak penah try lg hehee

    ReplyDelete
  17. Makan x ajak weh... Heehehehee :D

    ReplyDelete
  18. Oreo is better....muak la makan horlicks ni....tp mybe masa tu kita makan dalam mode kekenyangan..so cepat muak...kehkeh

    ReplyDelete
  19. alahai...tak sempat lagi merasa mcflurry horlicks ni.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...